Spis treści

Jak działa deptanie MTG? Trample to zdolność słowa kluczowego, która zmienia zasady przydzielania obrażeń na etapie obrażeń w walce. Atakujący z deptaniem zadaje nadmierne obrażenia broniącemu się graczowi lub wędrowcowi, nawet jeśli jest zablokowany.

Jak korzystać z deptania w Magic The Gathering? Normalnie, gdy stwór atakuje gracza, a inny stwór go blokuje, stwór blokujący pochłania wszystkie obrażenia, a broniący się gracz nie otrzymuje żadnych. Ale kiedy atakujący stwór ma stratę, wszelkie stworzenia, które go blokują, mogą zaabsorbować tylko obrażenia równe ich wytrzymałości.



Czy deptanie przechodzi, jeśli stworzenie umrze? Czy Trample przejdzie, jeśli moje stworzenie umrze? Jeśli twoje stworzenie zginie w walce, nadmierna ilość obrażeń nadal jest zadawana broniącemu się graczowi. Jeśli jednak zostanie zniszczony w inny sposób, zanim zada obrażenia w walce stworom blokującym, nie można zadać żadnych obrażeń.

Czy deptanie dotyczy obrony? Nie. Tylko atakujący stwór z tramplem może przydzielić obrażenia w walce graczowi broniącemu się po tym, jak blokującemu stworowi(om) przydzielono śmiertelne obrażenia. 702.17a Trample to statyczna zdolność, która modyfikuje zasady przypisywania obrażeń w walce atakującej istoty.

Jak działa Trample z wieloma blokerami?

Trample oznacza, że ​​możesz przypisać „nadmiarowe” obrażenia broniącemu się graczowi. 5/5 przypisze tylko 5 punktów obrażeń. Musisz przydzielić śmiertelne obrażenia wszystkim blokującym, zanim będziesz mógł przydzielić obrażenia graczowi, więc przeciwnik otrzymuje zero, a ty zabijesz jednego z blokujących.

Co oznacza Lifelink w Magic The Gathering?

Lifelink to umiejętność słowa kluczowego wprowadzona w Future Sight. Uszkodzenia zadane przez źródło z Lifelink powodują, że kontroler tego źródła zyskuje tyle życia.

Jak działa Lifelink MTG?

Jeśli stwór ma Lifelink, każda ilość obrażeń, jakie zadaje, pozwala jego kontrolerowi na zyskanie takiej ilości życia. I to są wszelkie obrażenia: zarówno w walce, jak i poza walką. Tak więc, jeśli twoje stworzenie z Lifelink walczy z innym stworzeniem poza walką lub zadaje obrażenia poprzez aktywowaną zdolność, nadal zyskasz życie!

Czy możesz zablokować stwora za pomocą deptania?

Zdolność nie ma żadnego efektu, gdy stwór z Trample blokuje lub zadaje obrażenia niezwiązane z walką. (Patrz zasada 510, Krok obrażeń w walce.) 702.19b Kontroler atakującego stwora z tratowaniem najpierw przypisuje obrażenia stworzeniom blokującym je.

Czy deptanie zastępuje Deathtouch?

Deathtouch nie utrudnia korzystania z deptania. Nie ma żadnej interakcji.

Jak działa deptanie z niezniszczalnym?

Za pomocą Trample musisz tylko przypisać śmiertelne obrażenia stworzeniu, które są zdefiniowane jako obrażenia równe wytrzymałości stwora. Z niezniszczalnymi obrażeniami nadal zostaną oznaczone na stworzeniu, dopóki EOT nie zniszczy stwora.

Czy deptanie przechodzi na blok?

Tak. Podczas przydzielania obrażeń stworowi Trampling, musisz przypisać śmiertelne obrażenia blokerom, a reszta jest przydzielana przeciwnikowi. Jeśli zostały zablokowane przez stworzenie, które zostało później usunięte przed obrażeniami, wszystkie obrażenia można przypisać przeciwnikowi, ponieważ nie ma stworzenia, któremu można by przypisać obrażenia.

Czy Lifelink działa blokująco?

Tak. Wszelkie obrażenia zadane przez istotę z Lifelink powodują, że jej kontroler zyskuje tyle życia, wliczając w to obrażenia zadawane przez taką istotę podczas blokowania.

Czy deptanie przechodzi przez samoloty?

Tylko istoty mogą blokować, a Planeswalkers nie są istotami. Kiedy atakujesz, decydujesz się zaatakować przeciwnika lub kontrolowanego przez niego wędrowca. Nie ma możliwości, aby istota przebyła drogę z Planeswalkera do broniącego się gracza i odwrotnie.

Czy mogę przypisać wszystkie obrażenia od deptania stworzeniu?

Poczekaj najpierw. To prawie czerwony Delver of Secrets. Kontroler stwora z Trample może przydzielić wszystkie 4 obrażenia stworzeniu, jeśli chce.

Jak działa obrażenia z wieloma blokerami MTG?

Jeśli wiele stworzeń blokuje tego samego atakującego, atakujący gracz nakazuje tym blokującym, aby pokazali, który jest pierwszy w kolejce do obrażeń tego atakującego, który jest drugi i tak dalej. To wszystko jest częścią akcji zadeklarowania blokerów. Gdy to zrobisz, gracze mogą rzucać zaklęcia i aktywować umiejętności.

Co robi Deathtouch w MTG?

Deathtouch (Każda ilość obrażeń, jakie zadaje stworowi, wystarczy, aby go zniszczyć.) Deathtouch to statyczna umiejętność, która powoduje, że obrażenia zadawane przez obiekt są szczególnie skuteczne przeciwko stworzeniom.

Co dzieje się ze sprzętem, gdy stwór umiera?

Zaklęcie trafia na cmentarz, gdy zaklęte przez nie stworzenie opuści grę. Ekwipunek pozostaje w grze i można go wyposażyć w nową istotę ze względu na koszt wyposażenia. Pamiętaj, że możesz płacić koszty wyposażenia tylko wtedy, gdy możesz rzucać czary.

Czy niezniszczalne stworzenia otrzymują obrażenia?

Absolutnie. Niezniszczalny nie zapobiega obrażeniom, zapobiega uszkodzeniom, które powodują zniszczenie stworzenia. Te uszkodzenia muszą zostać wyrządzone, aby Lifelink się pojawił, a w przypadku uschnięcia lub infekcji, nadal zabije niezniszczalne stworzenie z powodu utraty wytrzymałości.

Jak zatrzymać Lifelink MTG?

Lifelink jest statyczną umiejętnością słów kluczowych, co oznacza, że ​​nie możesz jej wyłączyć. Za każdym razem, gdy istota łącząca życie zadaje obrażenia, automatycznie zyskujesz tyle życia. Nie masz wyboru.

Ile stworzeń może znajdować się w talii 60 kart?

generalnie nie jest to dobry sposób na budowanie talii. lepsza zasada dotycząca lądów to 40%, co oznacza 24 lądy w talii 60 kart. który musi zostać dostosowany do twoich potrzeb w zakresie many. jeśli grasz dużo tanich czarów, możesz wygodnie zejść do 22.

Czy blokowanie podwójnego uderzenia działa?

Tak, podwójne uderzenie i pierwsze uderzenie działają podczas blokowania. W efekcie istnieje etap obrażeń w walce pierwszego uderzenia, w którym zadawany jest jeden zestaw obrażeń podwójnego uderzenia, a następnie normalny etap obrażeń w walce, w którym zadawane są wszystkie inne obrażenia w walce.

Czy deptanie to efekt maja?

Kompleksowe zasady 702.19a Trample to statyczna umiejętność, która modyfikuje zasady przypisywania obrażeń w walce atakującej istoty. Zdolność nie ma żadnego efektu, gdy stwór z Trample blokuje lub zadaje obrażenia niezwiązane z walką.

Czy deptanie działa na wiele stworzeń?

Krótka odpowiedź: nie, nie możesz przypisać 0 do 2/2 i 3/3 i nadal uderzać broniącego się gracza. Musisz przypisać wystarczającą ilość obrażeń wszystkim blokerom, aby w przeciwnym razie ich zabić, zanim będziesz mógł przypisać graczowi jakiekolwiek pozostałe obrażenia. Pokaż aktywność w tym poście.

Czy obrażenia od deptania liczą się jako obrażenia dowódcy?

Oznacza to, że liczą się tylko obrażenia przypisane i zadane przez atakującego dowódcę na początku kroku obrażeń w walce. … Zdolności nigdy nie zadają obrażeń w walce, nawet jeśli używasz ich podczas walki.

Czy niezniszczalny blokuje Deathtouch?

Niezniszczalne stworzenia również ignorują dotyk śmierci. Normalnie istota zostaje zniszczona, jeśli otrzyma obrażenia od istoty z dotykiem śmierci. Ale ponieważ niezniszczalnych stworzeń nie można zniszczyć, są one odporne.

Czy Deathtouch działa podczas blokowania?

Jeśli stwór z dotykiem śmierci ma zerową moc, nie może zadawać obrażeń, a zatem nie może zniszczyć stwora atakującego lub blokującego.